تدریس خصوصی زبان

آموزش زبان به صورت خصوصی یکبار برای همیشه

تدریس خصوصی زبان

آموزش زبان به صورت خصوصی یکبار برای همیشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تمرکز منحصرا بر روی مکالمه، همچنین روان و صحیح صحبت کردن است.

مزیت آموزش خصوصی مکالمه این است که تمرکز مدرس و زبان‌آموز منحصرا بر روی مکالمه و تمامی مسائل پیرامون آن است. این یک روش بسیار عالی برای پیشرفت در مکالمه است. زمان کافی در چنین کلاسی که مختص به یک نفر است باعث می‌شود تمرین و تکرار به حد کافی صورت بگیرد و تمامی اشکالات بر‌طرف شود. هر ساختار اشتباهی در جملات تصحیح می‌شود و همین کمک بزرگی به زبان‌آموز خواهد بود. همین تمرین و تکرارهایی که صورت می‌گیرد، باعث افزایش مهارت مکالمه در زبان‌آموز می‌شود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

دایره واژگانی زبان‌آموز افزایش می‌یابد

در چنینی سیستمی، از آنجا که تمرکز زبان‌آموز بالا بوده و علاقه به یادگیری در او بسیار زیاد است، از میان موضوعاتی که برای مکالمه پیشنهاد می‌شود، واژگان مفید زیادی توسط مدرس ارائه می‌شود که باعث افزایش دایره واژگانی زبان‌آموز می‌شود. به علت تمرکز بالا، این واژگان در حافظه‌ی زبان‌آموز می‌نشینند و او به راحتی در زمان‌های دیگری می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد. البته این هنر مدرس است که چه واژگانی به کار ببرد و چگونه کلاس را به نحوی جذاب و گیرا برای فراگیر قرار بدهد که بالاترین بازدهی را دریافت کند.

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

انتخاب موضوع بر اساس خواسته زبان‌آموز صورت می‌گیرد

در آموزش خصوصی مکالمه زبان ، بر خلاف آموزشگاه‌ها که مجبورند یک برنامه خاص آموزشی را دنبال کنند، موضوعات را مدرس بر اساس خواسته و نیاز زبان‌آموز تعیین می‌کند. موضوعات ارائه شده در کلاس دقیقا بر اساس سطح دانش و علاقه فراگیر است. بنابراین، زمانی که موضوع بر اساس علاقه زبان‌آموز تعیین می‌شود، میزان یادگیری نیز بالاتر می‌رود. ولی در کلاسی با چند فراگیر، مباحث باب میل همه نخواهد بود. ممکن است یک فراگیر به موضوع علاقه نشان دهد ولی فراگیر دیگری با این موضوع حوصله‌اش سر رفته و تمرکزش در کلاس را از دست بدهد.

تدریس خصوصی زبان سوئدی

 

نظرات (۱)

  • محمدرضا حمیدیان پور
  • سلام از وبت خوشم اومده اگه وقت کردی به من هم سر بزن اگه سر زدی نظر یادت نره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی