تدریس خصوصی زبان

آموزش زبان به صورت خصوصی یکبار برای همیشه

تدریس خصوصی زبان

آموزش زبان به صورت خصوصی یکبار برای همیشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش خصوصی مکالمه زبان باعث افزایش اعتماد به نفس زبان‌آموزان می‌شود

برخی افراد هستند که به دلایل مختلف در جمع صحبت کردن برای آن‌ها کمی دشوار است. آن‌ها اعتماد به نفس پایینی دارند، به خصوص زمانی که صحبت از مکالمه به زبان دیگری در میان باشد. این افراد ممکن است اطلاعات کمی در کلاس‌های جمعی یاد بگیرند، ولی آن‌ها بازدهی بالایی نخواهند داشت. در طول کلاس آن‌ها با خود درگیر هستند و همین باعث می‌شود تا سطح یادگیری آن‌ها پایین بیاید. در آموزش خصوصی مکالمه زبان این مشکلات به حداقل می‌رسد. زیرا که به دلیل کم بودن جمعیت، زبان‌آموز احساس راحتی بیشتری دارد و در نتیجه به خوبی بر روی مباحث تمرکز می‌کند و به خوبی یاد می‌گیرد. بنابراین زمانی که به مرور سطح دانشش بالا می‌رود، بدون شک اعتماد به نفس او نیز بالا خواهد رفت.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

سرعت یادگیری بالاتر است

از آنجا که تعداد زبان‌‌آموز بسیار کم است و زمان به طور اختصاصی در اختیار یک نفر است، تدریس برای یک نفر صورت می‌گیرد. در یک کلاس با چند زبان‌آموز، زمان کلاس علاوه بر تدریس، به منظور رفع ابهامات و اشکالات همه‌ آن‌ها صرف می‌شود. ولی در آموزش خصوصی مکالمه زبان ، تمام زمان در اختیار یک نفر است. شاید در چند جلسه اول یادگیری کمی کند پیش برود ولی پس از آن سرعت یادگیری بالا می‌رود. مدرس با توانایی‌های زبان‌آموز آشنایی پیدا می‌کند و بر اساس آنان برنامه تدریس را پیش می‌برد. زبان‌آموز نیز با نحوه تدریس آشنایی پیدا می‌کند و فرآیند یادگیری او افزایش خواهد یافت.

تدریس خصوصی زبان سوئدی

زمان بیشتری برای رفع اشکالات وجود خواهد داشت

در آموزش خصوصی مکالمه زبان به صرف خصوصی بودن کلاس، تمام وقت از آن یک نفر است. تمرکز مدرس بر روی یک فرد است و هرگونه اشکالی را می‌تواند برطرف کند. در یک کلاس پرجمعیت ممکن است مدرس خسته شود و برخی اشکالات را متوجه نشود. ولی در چنین سیستمی، مدرس با حواس جمع به تمامی جملاتی که زبان‌آموز تولید می‌کند، دقت می‌کند و کوچکترین اشکال تولید شده را نیز برطرف خواهد کرد.

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

مکالمات هدفمندتر خواهد بود

از آنجا که کلاس خصوصی است، بنابراین مباحث نیز بیشتر حول مسائلی است که زبان‌آموز علاقه دارد. به طور کلی، یادگیری باید با علاقه همراه باشد. در غیر این صورت یادگیری یک حالت اجباری به خود گرفته و به خوبی نتیجه نخواهد داد. مدرس مباحث مورد علاقه زبان‌آموز را انتخاب می‌کند و زبان‌آموز نیز در امر آموزش با او به خوبی همراهی و همکاری خواهد نمود.

آموزش از طریق روش‌های متنوع و ابزارهای آموزشی جالب خواهد بود

در چنین سیستمی، مدرس تمام سعی خود را می‌کند تا از تمامی ابزار و روش‌های موجود بهره گرفته تا مطالب را به بهترین شکل به زبان‌آموز بیاموزد. مدرس می‌تواند از فراگیر درخواست کند نا اگر مایل است، از خاطراتش برای او بگوید. از علاقه‌هایش تعریف کند. از وسایلی که دوست دارد صحبت کند. همه این‌ها روش‌هایی هستند که در یک محیط دوستانه، مدرس زبان‌آموز را تشویق به یادگیری می‌کند. با او همراهی می‌کند و او را وادار به صحبت می‌کند.

آلپیدا یک موسسه در زمینه آموزش خصوصی زبان های خارجی در خدمت شما دوست‌داران یادگیری زبان‌های خارجی بوده و با کادری مجرب شما را از شروع تا پایان یادگیری همراهی خواهد کرد. با ما در تماس باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی