تدریس خصوصی زبان

آموزش زبان به صورت خصوصی یکبار برای همیشه

تدریس خصوصی زبان

آموزش زبان به صورت خصوصی یکبار برای همیشه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همیشه شنیده‌‌ایم و خوانده‌ایم که یادگیری زبان کره ‌ای بسیار مشکل است. بزرگترین بهانه برای تلاش نکردن هر فردی این است که “یادگیری سخت است”! شاید انجام برخی کارها سخت به نظر برسد ولی مبحث یادگیری زبان کار سختی نیست. فقط به پشتکار و تمرین زیاد نیاز دارد.

تا به حال در وبسایت‌های مختلف خوانده‌ایم و حتی افراد بسیاری در این مورد شنیده‌ایم که می‌گویند یادگیری زبان کره‌ ای بسیار بیهوده است. زیرا که زمان بسیار زیادی صرف می‌شود تا قادر به صحبت کردن بیش از چند عبارت ساده شویم. زبان‌هایی مانند کره‌ای، ماندارین و عربی، تمایل دارند تا این افکار منفی را از فراگیران خارج کنند. این افکار عموما مختص افرادیست که به طور کلی افرادی منفی بوده و خیلی زود دست از تلاش کردن برای بدست آوردن هر چیزی بر‌داشته و عقب نشینی می‌کنند.

تدریس خصوصی زبان سوئدی

امروز می‌خواهم خیال شما را راحت کنم و انگیزه‌ی جدیدی برای یادگیری به شما بدهم. ضرورت موفقیت در یادگیری هر زبان خارجی، داشتن نگرش مثبت است. اگر شما فکر کنید که یادگیری سخت است، بی‌شک برای شما سخت خواهد بود. در ادامه چند دلیل ارائه می‌شوند که ثابت می‌کنند یادگیری زبان کره ‌ای سخت نیست!

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

دلیل اول: الفبای زبان کره‌ای را می‌توان ظرف یک ساعت یاد گرفت

حروف الفبای کره‌ای در روزنامه‌ها از کاراکترهای رایج چینی استفاده می‌کنند. کره‌ای هانگول (Korean hangeul) یک الفبای بسیار ساده و آسان برای یادگیری است. برای تایپ کردن در کامپیوتر نیز‌ می‌توانید این زبان را دانلود کرده و برای کیبورد خود نصب و استفاده کنید.

یادگیری زبان کره ای - الفبای کره ای

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

دلیل دوم: دستور زبان کره‌ای بسیار ساده و قابل درک است

زبان کره‌ای یکی از زبان‌هاییست که دستور زبان بسیار ساده‌ای دارد. چند نکته‌ی بسیار قابل توجه در خصوص دستور زبان کره‌ای وجود دارد:

به هنگام استفاده از افعال، نیازی نیست نگران جنسیت آن‌ها باشید.

اسم‌ها با توجه به شرایط، تغییر نمی‌کنند.

فعل کمکی برای عمل یا افعال توصیفی وجود ندارد.

گذشته، آینده و دیگر افعال، یک الگوی ساده و ثابت را دنبال می‌کنند.

افعال مجهول و افعال سببی، صفت‌ها و قیدها همگی بر اساس الگوهای بسیار پایه با اندکی بی‌نظمی به شکل گرفته‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی